meeshoo
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: Nie 15:41, 25 Lis 2007 Temat postu: Abecadło |
|
|
Zasada nr 1: Na zamknięcie transakcji handlowej mamy dobę. Podstawą obliczeń są momenty dostaw surowców. Najlepiej byłoby, aby pierw dostarczał surowce gracz niżej w statystykach (patrz zasada nr 2)
Zasada nr 2: Nie można wspomagać surowcami graczy wyżej w statach. Jest to klasyfikowane jako push i kończy się banem na 5 dni dla obu stron, a w przypadku częstych stosowań takich praktyk - na 35 lat. Wyjątkiem są zgody GO. Jeśli ktoś prześle wam surowce niezgodnie z tą zasadą - zgłaszać natychmiast do GO i odsyłać surowce (w sumie najlepiej na planetę GO). Jak przegapicie (np. kolega z sojuszu odeśle surowce przesłane na odbudowę z górką) - macie przechlapane, chyba że pokajacie się przed GO, a on ma akurat dobry dzień. W tym miejscu osobiście ślubuję, że jak ja znajdę się w takiej sytuacji (a znalazłem się) a GO będzie miał zły dzień --> ja będę miał złe 5 dni --> sprawca będzie miał złe dni w nieskończoność.
Zasada nr 3: Pilnować przeliczników. Minimalny przelicznik metal:kryształ:deuter wynosi 2:1,5:1, maksymalny 4:2:1. Lepszy gracz może naturalnie dać przeliczniki przekraczające maksymalne bez konsekwencji. W praktyce deuter sprzedaje się po minimalnym, w cenie jest kryształ.
Zasada nr 4: Oszukał was silniejszy gracz, do którego doszły surowce? Przecież w tym wypadku jest to push. Zgłaszacie sytuację do GO i ktoś tu ląduje na zielonej (a w zasadzie niebieskiej) trawce. Oszukał was ktoś słabszy? Czekajcie no, gdzie to było? Planeta --> Flota --> Wszystko --> Napadaj A przede wszystkim patrz ostatnie zdanie zasady nr 1...
|
|